Ta spletna stran uporablja piškotke, da vam zagotovi najboljšo izkušnjo na naši spletni strani.

Nauči se več

Politika zasebnosti

Organizacija Ma Chérie se zavezuje, da ne bo zlorabila osebnih podatkov iz obrazca za rezervacijo. Vsi podatki, ki se uporabljajo za ugotavljanje identitete stranke (kot so ime in priimek, e-poštni naslov, telefonska številka itd.), se štejejo za osebne podatke. Osebni podatki stranke ne bodo posredovani tretjim osebam, razen v primerih, ko to izrecno predpisuje zakon, in v primerih, ko je to potrebno zaradi izpolnitve obveznosti. Vsi podatki o strankah se strogo hranijo in so dostopni le tistim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje svojega dela. Organizacija Ma Chérie se zavezuje, da bo varovala osebne podatke strank, tako da bo zbirala le osnovne podatke, ki so potrebni za izpolnjevanje obveznosti.

Podatki, ki se avtomatsko beležijo z dostopom do spletnega mesta in niso osebni podatki (vrsta brskalnika, število obiskov, čas, prebit na straneh ipd.), se uporabljajo izključno za vrednotenje obiska spletnega mesta ter za izboljšave njegove vsebine in funkcionalnosti.

Spletno mesto macherie.si uporablja internetne piškotke (Cookies). Internetni piškotek je majhna datoteka, ki jo spletna stran pošlje vašemu internetnemu brskalniku, ki jo lahko nato shrani na vaš trdi disk. Piškotki omogočajo shranjevanje informacij o vaših nastavitvah in sejah ter omogočajo dostop do spletnih mest brez ponovne personalizacije.

Naš spletni strežnik samodejno zbira podatke, kot so naslov (URL) spletne strani, s katere ste prišli, katere strani ste obiskali na naši spletni strani, kateri spletni brskalnik uporabljate za ogled naših spletnih strani, in druge statistične podatke, ki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo našo spletno stran.

Spletna stran macherie.si uporablja storitve tretjih oseb, ki v našem imenu preko interneta analizirajo promet in obisk naših spletnih strani. Na ta način se lahko zbirajo anonimni podatki o vaših obiskih naše strani in interakciji z našimi oglasi. Za te namene se uporabljajo tehnologije, podobne tistim, ki so opisane v prejšnjih odstavkih, za merjenje učinkovitosti oglaševanja.